تسلیت
یک هفته ای بود داریوش تهران ماندگار شده بود و هر بار احوالش را میپرسیدم حال و روز درهمی داشت
پیگیر که شدم فهمیدم به خاطر بیماری پدر ، داریوش مدتی است تهران است و پیگیر امور پدر خویش که مدت زیادی است با بیماری دست و پنجه نرم میکند و حالا بیماری باعث بستری پدر شده
تا چند روز قبل که سعید تیموری و بعدش داوود امینی پیامک زدند که پدر داریوش به رحمت خدا رفته ، وقتی هم به داریوش زنگ زدم و تسلیت گفتم اول از همه گلایه کرد که چرا داوود همه را خبر دار کرده و من راضی به زحمت دوستان که خود را به زحمت میاندازند و خاطرشان از این داغ مکدر میشود نیستم
به هر حال سخت است که در سوگ عزیزان بنشینیم ولی حتما همدردی کمترین کاری است که میتواند اندکی داغ دوری عزیزان را ممکن کند این چند روز هم دوستان گله کردند که چرا خبر و تسلیت را در اینجا نگذاشته ام
داریوش عزیز ، از طرف همه دوستان به تو تسلیت میگوییم و امیدواریم که روح پدر بزرگوارت که ذکر نیکی ایشان را قبلا شنیده بودیم در جوار حضرت حق آرام گرفته باشد
انشاالله بقای عمر شما باشد
مراسم هفتم این هفته پنج شنبه میمه است دوستانی که نزدیکند و میتوانند شرکت کنند
شادی روح همه مومنین و مرحوم ، پدر دکتر ذاکری فاتحه .....
این وبلاگ به فارغ التحصیلان پزشکی ورودی سال 1369 دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اختصاص داشته و قصد دارد آنان را از وضعیت یکدیگر مطلع سازد و رشته الفت را میانشان همچون دوران خوش دانشجویی پیوسته نگاه دارد.