خانه دوست
دکتر حسن لطفی که اکنون ضریب کا خود را در بیمارستان ولی عصر مشکین شهر میگذراند به مغزش هم خطور نمیکرد سر و کله من آنجا پیدا شود و مهمانش شوم... نادر طرهانی من را به لری "گنج" یا همان زنبور مینامید که یک دفعه و ناغافل ظاهر میشود...
دکتر لطفی که از کویر برخاسته اکنون در یکی از سردترین و سرسبز ترین نقاط این کشور روزگار میگذراند.
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم خرداد ۱۳۹۶ ساعت توسط دکتر داریوش ذاکری
|
این وبلاگ به فارغ التحصیلان پزشکی ورودی سال 1369 دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اختصاص داشته و قصد دارد آنان را از وضعیت یکدیگر مطلع سازد و رشته الفت را میانشان همچون دوران خوش دانشجویی پیوسته نگاه دارد.