غریق غم
... امروز چهره کسی را آکنده از غم دیدم که همیشه سرشار از شادی و امید بود و البته بایست چنین نیز می بود. خانم دکتر هاجر صدقی بر سر مزار پدر غرق در غم و اشک بود. آه از این غمهای بی پایان جدایی. خداوند او را بر این داستان حزن انگیز زندگی یاری رساند.
+ نوشته شده در چهارشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۵ ساعت توسط دکتر داریوش ذاکری
|
این وبلاگ به فارغ التحصیلان پزشکی ورودی سال 1369 دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اختصاص داشته و قصد دارد آنان را از وضعیت یکدیگر مطلع سازد و رشته الفت را میانشان همچون دوران خوش دانشجویی پیوسته نگاه دارد.